LITTLE CROWN
Little Crown hunt presents to you our new hunt, 「THE REBEL'S PLAYGROUND」 JULY 2012 !




posted : Monday, March 14, 2011
title : Postponing the Black Butler Hunt
Little Crown「黒執事」のハントに 2011 年 6まで延期することにしました。私たちのベンダーの大半が日本では、それらとの苦難のこの時のための点、私たちは利己的と以降に不適切なとして参照してください。このハントの方のあなたの熱意に感謝、私たちが私たちのアイデアのサポートを継続し、店にも関与を期待します。私たちはあなたのニュースをさらに更新を維持します。 Little Crown has decided to postpone the Black Butler hunt until June 2011. A majority of our vendors are Japanese and out of respect for them and their hardships at this time, we see it as selfish and inappropriate to proceed onward. Thank you for your enthusiasm towards this hunt and we hope that you continue to support our ideas, and also the stores involved.